مدیر کل غله سیستان و بلوچستان طی پیامی هفته پدافند غیرعامل را به مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، غلامعلی گنجعلی مدیر کل غله سیستان و بلوچستان طی پیامی هفته پدافند غیرعامل را به مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی

جمهوری اسلامی ایران به سبب شرایط خاص ژئوپلیتیكی همواره در معرض تهدیدات دشمنان در زمینه‌های مختلف نظامی، سیاسی و اقتصادی بوده و از آنجا که تهدیدات دشمنان در عصر كنونی از جنگ نظامی به جنگ نرم تغییر كرده رعایت اصول پدافند غیرعامل برای كاهش آسیب‌پذیری و تهدیدات امری ضروری است.

همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: "پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است و نباید با هیچ بهانه و توجیهی متوقف شود " و براستی که هیچ بهانه ای نمیتواند کم کاری و توقف در این عرصه را توجیه نماید .

بی تردید هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی خواهد بود تا کلیه مسئولین و مدیران میهن عزیز ایران اسلامی با اندیشه ای راهبردی این وظیفه ملی را که در منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیز بر آن تاکید گردیده است و محققاً کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل کننده مدیریت بحران در شرایط خاص و ویژه را به دنبال خواهد داشت، سرلوحه اقدامات خود قرار دهند .

اینجانب فرا رسیدن هفته پدافند غیر عامل را به فعالان این عرصه تبریک عرض نموده ، توفیق روزافزون همگان را در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ سازی در خصوص ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیر عامل در بین آحاد جامعه را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار