سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در حاشیه مراسم روز جهانی مربی درباره آخرین وضعیت فوتسال کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در حاشیه مراسم تقدیر از مربیان فوتبال و فوتسال همزمان با روز جهانی مربی اظهار داشت: امروز هشتم آبان ماه همزمان با روز جهانی مربی است و به همین دلیل کانون مربیان فوتبال و فوتسال همه ساله برنامه دارد تا از زحمات مربیان کشور و تشکر کند. همچنین تصمیم داریم از بانوان فوتبالیست کشورمان که موفق شدند برای اولین بار در مسابقات جام ملت‌های آسیا صعود کنند، تجلیل کنیم. کانون مربیان فوتبال و فوتسال امسال برای اولین بار قصد دارد بعد از گذشت ۴ هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال، فوتسال و فوبتال ساحلی مربی ماه را معرفی کند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ادامه داد: به همین دلیل ما اولین مربی ماه فوتسال را انتخاب کردیم و محسن حسن زاده سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه به عنوان مربی برتر ماه انتخاب شد و امروز در این مراسم از او تجلیل خواهیم کرد. در هر صورت امیدوارم وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به قشر مربیان نگاه بهتری داشته باشند.

شمس درباره تغییر نسلی که قرار است در تیم ملی فوتسال به وجود بیاید بیان داشت: قطعا همین طور است. اگر شما در لیست آخر سرمربی تیم ملی توجه کرده باشید می‌بینید که مملو از بازیکنان جوان است. امیدوارم تیم‌های ملی ب، امید و جوانان هم به زودی تشکیل شده تا بتوانیم نسل خوبی برای آینده فوتسال کشور داشته باشیم. متاسفانه در این چند سال اخیر از نظر پشتوانه سازی بسیار ضعیف کار کردیم و امیدوارم با تشکیل تیم‌های ملی به، امید و جوانان این ضعف از بین برود.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره انتقاداتی که از تیم ملی در مسابقات جام جهانی صورت گرفت نیز گفت: تیم ملی ما در مسابقات جام جهانی لیاقت رسیدن به دیدار نهایی را داشت، اما در اثر سن بالای تیم کار به جایی رسید که از یک تیم آسیایی (تیم ملی فوتسال ازبکستان) ۸ گل دریافت کردیم و در مرحله یک چهارم نهایی هم با وجود اینکه ۲ گل از قزاقستان جلو بودیم در نهایت شکست خورده و نتوانستیم به فینال صعود کنیم. این دوره اولین سالی بود که ما می‌توانستیم به فینال صعود کنیم، اما به خاطر سهل انگاری که قبل از سفر رخ داد باعث شد تیم ملی نتیجه نگیرد.


بیشتر بخوانید


شمس درباره اینکه اگر قرار باشد سرمربی تیم ملی تغییر کند کدام شخص می‌تواند گزینه خوبی برای هدایت تیم ملی باشد بیان کرد: خوشبختانه در لیگ برتر ما مربیان جوان خیلی زیادی وجود دارند. محسن حسن زاده، محمد کشاورز، جواد اصغری مقدم، وحید شمسایی و علیرضا افضل جزء مربیان بسیار خوب و با هوشی هستند که هر کدام می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار