تزریق بیش از ۳ میلیون و ۳۳۷ هزار دز واکسن کرونا در آذربایجان‌غربی

رئیس اطلاع رسانی ستاد کرونای آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای واکسیناسیون تاکنون ۳ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۵۹ دز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

علی احمد آقاپور رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۲ هزار و ۷۲۵ نفر علیه ویروس کرونا در استان واکسینه شدند که از ابتدای واکسیناسیون تاکنون ۳ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۵۹ دز واکسن کرونا در مناطق مختلف استان تزریق شده است.

وی افزود: بیش از دو میلیون و ۱۲۳ هزار نفر از مردم استان فقط دُز اول را دریافت کرده اند و منتظر زمان نوبت دوم تزریق واکسن هستند.

آقاپور ادامه داد: افزون بر یک میلیون و ۲۵۱ هزار نفر از مردم استان دُز دوم و ۳ هزار ۳۵۴ نفر از کادر درمان نیز دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا آذربایجان‌غربی گفت: متاسفانه تعداد ۸۱۰ نفر در آذربایجان‌غربی طی شبانه‌روز گذشته بیمار مبتلا به بیماری سندروم حاد تنفسی در استان شناسایی شده است که از این تعداد ۱۹۰ نفر در مراکز درمانی استان بستری شده اند تا تعداد بیماران بستری در استان به یک هزار و ۱۶۸ نفر برسد.

آقاپور همچنین از کاهش تعداد فوتی‌های کرونا در استان به ده نفر در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: با فوت این تعداد میزان فوتی‌های کرونا در استان به ۶ هزار و ۸۴۷ نفر رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.