ناصری درباره شرایط و برنامه‌های کانون مربیان فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سعید ناصری، دبیر کانون مربیان فوتبال در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه این کانون اظهار داشت: روز مربی را به تمام مربیان زحمتکش تبریک می‌گویم. افتخار داشتیم در روز جهانی مربی میزبان کادر فنی تیم ملی بانوان کشورمان باشیم و از آن‌ها بابت افتخار آفرینی هایشان قدردانی کنیم. هدف ما این است که از ماه آینده مربی منتخب هر ماه در لیگ‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی را در ۲ بخش بانوان و آقایان معرفی کنیم. اگر همه چیز به خوبی پیش برود، ظرف ماه‌های آینده می‌توانیم رنکینگ مربیان فوتبال کشور را هم ایجاد کنیم.  

ناصری در ادامه گفت: در مجمع امروز مصوبات داخلی تصویب و بازرسان جدید انتخاب شدند. کانون مربیان از ماه آینده با شرایط جدی عضوگیری می‌کند. در بحث بیمه مربیان هم اقداماتی انجام شد و امیدوارم بتوانیم در ادامه این طرح اهالی پاکدست رسانه را هم بیمه کنیم.  

او درباره حضور کامرانی فر در مجمع عمومی عادی سالیانه کانون مربیان گفت: هر وقت با کامرانی فر کاری داشتیم، او در اسرع وقت مشکل ما را پیگیری کرده است. او جوان و باانگیزه است و کانون مربیان قدر حضور کامرانی فر را می‌داند.  

دبیر کانون مربیان فوتبال درباره رابطه این کانون با فدراسیون فوتبال گفت: یکی از شعار‌های انتخاباتی عزیزی خادم حمایت از کانون مربیان بود و تا حدودی این حمایت انجام شده است. می‌دانیم که عزیزی خادم دوست دارد به کانون مربیان کمک کند، اما مشکلات فدراسیون به اندازه‌ای است که تاکنون ما را کمتر دیده است. ارتباط ما با فدراسیون خوب است. از عزیزی خادم می‌خواهم هر چه زودتر به وعده‌های قشنگی که برای حمایت از کانون مربیان داد، عمل کند.  

ناصری درباره برنامه کانون مربیان برای آموزش گفت: یکی از چالش‌های اصلی ما با فدراسیون فوتبال بحث آموزش مربیان بوده است. متولی آموزش در فوتبال، فدراسیون و دپارتمان آموزش آن هستند. سیاست ذوالفقارنسب به عنوان رئیس کانون مربیان این بود که ما به کمیته آموزش مربیان احترام بگذاریم و موازی کاری نکنیم. با حضور نکیسا در دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال و نظر مساعد عزیزی خادم، فکر می‌کنم کانون مربیان می‌تواند این بار را از روی دوش فدراسیون فوتبال بردارد.  

او درباره حق رای کانون مربیان در مجمع فدراسیون فوتبال گفت: در نشستی که فروردین ماه با عزیزی خادم داشتیم، او قول داد همان طور که اتحادیه مربیان وارد مجمع شده است، کانون مربیان نیز حق ورود به مجمع را داشته باشد. ۲۰ سال از ثبت رسمی کانون مربیان می‌گذرد و چکیده فوتبال ایران در این کانون عضو هستند. به اعتقاد من تا همین حالا هم خیلی دیر شده است و ما از خیلی وقت پیش باید دست راست فدراسیون فوتبال می‌شدیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.