مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران گفت: در ۴۰ سال گذشته باشگاه پرسپولیس ۲۳ مدیرعامل داشته و این نشان دهنده ضعف فوتبال ایران است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  ناصر ابراهیمی، مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه کانون مربیان فوتبال ایران اظهار داشت: روز مربی را به تمام مربیان ایرانی و آن‌هایی که در زمین خاکی ها، دسته ۲، ۳ و لیگ برتر زحمت می‌کشند، تبریک می‌گویم.  

ابراهیمی درباره شرایط فوتبال کشورمان گفت: معضل اصلی ما مدیریت است. در ۴۰ سال گذشته باشگاه پرسپولیس ۲۳ مدیرعامل داشته است. این نشان دهنده ضعف فوتبال ایران است. در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برخی مدیران ۳ ماه و برخی دیگر ۳ سال کار کرده اند، اما هیچ مدیرعاملی بیشتر از ۵ سال در باشگاه پرسپولیس نمانده است. مدیرعامل باید بتواند برنامه ریزی کوتاه و بلند مدت انجام دهد که با این شرایط نمی‌توان چنین کاری انجام داد.  

او افزود: باشگاه منچستر یونایتد در ۵۰ سال گذشته ۵ مدیرعامل داشته، اما پرسپولیس طی ۴۰ سال ۲۳ مدیرعامل داشته است. ۵ اصل در فوتبال مهم هستند. مدیرعامل باید ۸ سال در سِمتش باقی بماند تا برای آینده بتواند برنامه ریزی کند، اما ما اصلا به فکر آینده فوتبال و پایه‌ها نیستیم.  

مربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی درباره احتمال حذف شدن پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا گفت: پس از مدیرعامل یکی از مهم‌ترین مسائل هر باشگاهی امور مالی است. اکنون یحیی گل محمدی دغدغه تیمش را دارد. باشگاه با فلان بازیکن قرارداد میلیاردی می‌بندد، اما به او ۲۰۰ میلیون می‌دهند. بعد بازیکن می‌گوید چرا پولم را نمی‌دهید. متاسفانه ما به بن بست مالی در فوتبال خورده ایم.


بیشتر بخوانید


او در خصوص وجود جادوگری در فوتبال گفت: درباره جادوگری شنیده ام، اما اعتقادی به این موضوع ندارم. در دوران مربیگری من هیچ جادوگری سراغم نیامد و اگر می‌آمد هم به او اجازه ورود به تیم را نمی‌دادم.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار