نایب رییس هیات ورزش کارگری اصفهان گفت: ارتقاء ورزش در بدنه کارگری و تشویق بیشتر آنان به فعالیت‌های فیزیکی مستلزم توجه بیشتر مدیران و کارآفرینان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مریم السادات شیخان نایب رییس هیات ورزش کارگری اصفهان گفت: در صورت توجه هر چه بیشتر مدیران و مسئولان واحد‌های تولیدی به ورزش کارگران، افزایش بهره‌وری و بهبود تولید رقم خواهد خورد و به‌نوعی سود این اقدام به خود کارآفرین بازخواهد گشت.

وی ادامه داد: افزودن ورزش در برنامه کاری کارگران، کاهش مشکلات روحی، روانی و جسمی را در پی دارد و این موضوع باید موردتوجه مدیران مجموعه‌های صنعتی قرار گیرد.

نایب رییس هیات ورزش کارگری اصفهان با اشاره به اینکه وضعیت ورزش زنان شاغل نیز باید ارتقاء یابد اظهار داشت: به دلیل اینکه سلامت جسمانی زنان رابطه مستقیم با سلامت خانواده دارد اختصاص زمان مناسب برای ورزش بانوان شاغل در مجموعه‌های صنعتی و تولیدی مفید و ضروری است.

عضو تیم ملی ورزش کارگری با اشاره به پویش «دوشنبه‌های کار و ورزش» که باهدف ترویج فرهنگ ورزش در محیط‌های کارگری از سال قبل آغاز شد تصریح کرد: این پویش باید بیشتر موردتوجه قرار گیرد تا به‌عنوان بخشی از فرهنگ کار، مشوق کارکنان یک مجموعه به ورزش باشد.

شیخان به درخشش ورزشکاران ایرانی در پیکار‌های جهانی شرکت‌ها در کشور یونان اشاره کرد و افزود: حمایت هرچه بیشتر جامعه کارگری موفقیت در عرصه‌های بین‌المللی و معرفی به تیم‌های رشته‌های گوناگون را به همراه خواهد داشت.

وی بابیان اینکه ظرفیت ورزش کارگری به‌ویژه در بخش بانوان در استان اصفهان بالاست افزود: حمایت هرچه بیشتر از آنان سبب کسب مدال‌های رنگارنگ و افتخارآفرینی در میدان‌ها جهانی و آسیایی خواهد شد.

پیکار‌های جهانی شرکت‌ها مهر امسال در کشور یونان برگزار شد و بانوان ورزشکار اصفهانی در دوومیدانی شامل فاطمه نصرآبادی در ماده پنج هزار متر مدال طلا، زهره دادخواه در پرتاب نیزه و وزنه ۲ طلا، طاهره سادات عبدالله‌زاده مدال نقره و مریم‌السادات شیخان در همین ماده مدال برنز کسب کردند.

حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان‌یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه در استان اصفهان فعالیت دارند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار