مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از تداوم واگذاری اشتراک رایگان به مددجویان و ایثارگران خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سیروس شهبازی مدیر عامل شرکت گاز استان گفت : درراستای مسئولیت‌های اجتماعی و به منظور کمک به قشر محروم جامعه، در ۶ ماهه نخست امسال ۹۴۶ اشتراک رایگان به مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران واگذار شده است.

او گفت : از این تعداد اشتراک رایگان، ۵۲۰ مورد مربوطه به مددجویان کمیته امداد، ۱۵۴ اشتراک جهت مددجویان سازمان بهزیستی، ۹۸ مورد به آزادگان و خانواده محترم شهدا، ۹۵ اشتراک جهت جانبازان و ۷۹ مورد آن نیز مربوط به سایر اماکن واجد شرایط است.

شهبازی افزود: توسعه گازرسانی در بین اقشار کمتر برخوردار و نیازمند جامعه نیز یکی از اهداف و برنامه‌های گاز استان بوده، از این رو مددجویان نهاد‌های حمایتی و جانبازان بالای ۲۵ درصد درصورتیکه تاکنون از امتیاز اشتراک رایگان استفاده نکرده اند می‌توانند با دریافت معرفی نامه از نهاد مربوطه و ارائه به شرکت گاز استان برای یک مرحله کنتورواشتراک رایگان دریافت کنند.

او با بیان اینکه طی پارسال تعداد ۳۰۸۱ اشتراک رایگان به مددجویان واگذار شده، افزود: این اقدام به منظور محرومیت زدایی و حمایت از خانوار‌های کم بضاعت همچنان در دستور کار این شرکت است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.