سرهنگ علیرضا پوربه از کاهش ۵ درصدی وقوع سرقت‌ها در مهرماه امسال خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ علیرضا پوربه  فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت : در مهرماه امسال با تلاش‌ها و فعالیت‌های کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان و کوپ‌های تابعه با اجرای طرح‌های مختلف پلیسی، ۹۴ درصد سرقت‌های به‌وقوع پیوسته در شهرستان کشف شده است.


بیشتر بخوانید 


  او با اشاره به طرح برخورد با سارقان از کاهش ۵ درصدی وقوع سرقت‌ها در مهرماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: در کشفیات سرقت نیز میزان کشفیات ۶ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در ادامه با بیان اینکه ثبات و پایداری امنیت تنها رهگذر نهادینه کردن آن در یک جامعه و احساس مشارکت و مسئولیت عمومی در قبال امنیت اجتماعی حاصل می‌شود، گفت: امنیت اجتماعی مقوله‌ای است که از طرق مردم و برای مردم ایجاد می‌شود.

سرهنگ پوربه تاکید کرد: مشارکت اجتماعی مردم با پلیس در امور امنیتی دارای کارکرد‌های آشکار و پنهان فراوانی است که از جمله آن می‌توان به مواردی همچون افزایش نظم و انسجام اجتماعی، افزایش تعهد و اعتماد اجتماعی، قبول مسئولیت و افزایش امنیت اشاره کرد.

او  همچنین افزود : مشارکت و همیاری مردم با پلیس در انجام اقدامات امنیتی به عنوان عاملی مهم و حیاتی در پیشگیری از وقوع جرایم تلقی می‌شود.

انتهای  پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.