با تداوم شرجی برای سومین روز در آبادان و خرمشهر قطعی گسترده برق در این دو شهر ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، شرجی هوا در سه روز پی در پی، ابتدا  قطعی ۶ ساعته برق در اروندکنار و چوئبده را به دنبال داشت و پس از آن سبب خاموشی بیش از ۱۲ ساعت در بسیاری از مناطق آبادان و خرمشهر شده است و در نهایت بی آبی را نیز برای شهروندان برخی مناطق این دو شهرستان درپی داشته است.

به گفته ی مسئولان محلی علت این بی برقی نشست گرد و غبار و رطوبت بر روی مقره ها و تجهیزات شبکه برق رسانی به دلیل شست وشوی صورت نگرفته بر روی آن هاست.

احسان ثابتی، مدیر برق منطقه آبادان در این باره گفت: مقره شور هایی از استان به شهرستان آبادان اعزام شده اند و تجهیزات برق رسانی در حال پاکسازی از گرد و غبارها هستند.

او افزود: در حال حاضر در شهرستان آبادان دو خط برق رسانی به صورت کامل قطع است و چهار خط دیگر دچار قطعی تکه ای می باشند اما پیش بینی می شود به زودی برق همه ی مناطق آبادان وصل شود.

ثابتی از به روی مدار آمدن شبکه برق رسانی اروندکنار و برطرف شدن مشکل بی برقی این شهر تا ساعتی دیگر خبر داد.

او وجود رطوبت ۹۹ درصدی، ریزگرد و درشت گرد با همراهی باد را عامل اصلی نشست گردغبار بر روی مقره ها و تجهیزات برق رسانی این شهرستان عنوان کرد که سبب اتصال در شبکه برق رسانی و در نهایت قطعی برق در برخی نقاط آبادان شده است.

انتهای پیام / ا

برچسب ها: شرجی ، قطعی برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
خسته نباشید ولی اعلام وقت شستشوی نبود مردم از گرما هلاک شدند از ساعت 2 با مداد تا الان کوی قدس هنوز برق ندارد کسی نیست اینها را بازخواست بکنه خجالت بکشید