سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده شیراز- اصفهان

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز اعلام کرد: در تصادف زنجیره‌ای و برخورد ۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین در جاده شیراز اصفهان سه نفر مصدوم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گزارش تصادف زنجیره‌ای ۶ دستگاه خودرو از طریق سامانه ۱۲۵ به ایستگاه ۱۵ آتش نشانی شیراز اعلام شد.

پس از رسیدن آتش نشانان و بررسی محل حادثه، مشاهده شد برخورد شش دستگاه خودرو شامل دو دستگاه پژو، دو ستگاه پراید، تریلی حامل ۳۳ هزار لیتر بنزین و یک دستکاه کامیون باری منجر به مسدود شدن جاده شده است و وجود تانکر حامل ۳۳ هزار لیتر بنزین و سه خودروی سواری دوگانه سوز حساسیت عملیات را دو چندان می‌کرد و از این رو تیم امدادی بلافاصله عملیات امداد ونجات را آغاز کردند.

ابتدا ایمن سازی محل با استفاده از علائم هشدار دهنده، بر طرف کردن نشت بنزین و برداشتن بست باتری‌ها انجام شد و سه شهروند از سرنشینان خودرو‌ها (دو آقا و یک خانم) که دچار مصدومیت شده بودند از صحنه تصادف خارج و به عوامل اورژانس سپرده شدند.

در انتها نیز عملیات انتقال خودرو‌ها به حاشیه امن بزرگراه انجام شد تا ترافیک خودرویی حاصل از این سانحه رانندگی به حداقل برسد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار