سرپرست مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان زرین دشت از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو در جاده دبیران به جهرم خبر داد و گفت: این حادثه یک فوتی و شش مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عمار خادمی سرپرست مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان زرین دشت گفت: طی تماس مردمی در ساعت ۴:۴۵صبح ششم آبانماه، اعلام یک مورد واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ با هفت مصدوم شد.

او افزود: در این حادثه بدلیل کثرت مصدومان، بلافاصله ٣ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ از نزدیکترین پایگاه‌های اورژانس شهرستان زرین دشت و جهرم به محل حادثه اعزام شدند و پس از تریاژ و ارزیابی اولیه و انجام اقدامات درمانی لازم، تعداد سه مصدوم توسط آمبولانس ۱۱۵ پایگاه نصیرخانی به بیمارستان پیمانیه جهرم و سه مصدوم دیگر بوسیله آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان زرین دشت به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب منتقل شدند. 

خادمی ادامه داد: یکی از سرنشینان خودرو بدلیل شدت مکانیسم آسیب در صحنه حادثه فوت کرده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل محترم پلیس شد.

خادمی در پایان از مردم و رانندگان وسایل نقلیه تقاضا کرد تا قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی رعایت کنند و در صورت عدم تمرکز وخواب‌آلودگی از رانندگی پرهیز تا شاهد چنین حادثه‌های دلخراشی نباشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار