پایان خاموشی گسترده در خرمشهر

مدیر اداره برق ناحیه خرمشهر از پایان قطعی برق گسترده در پی بروز گردوغبار و رطوبت هوا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حسین عبداله زاده مدیر برق ناحیه خرمشهر در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته در ۱۱ نقطه خرمشهر قطعی برق به صورت گسترده وجود داشت که تنها از ساعت ۵:۳۰ تا ۷ امروز بخشی از مناطق به حالت عادی بازگشت و تا ظهر امروز مشکلی قطعی برق در تمام نقاط رفع شد و در حال حاضر هیچ نقطه‌ای بدون برق وجود ندارد.

او خاموشی بیش از ۱۰ ساعته در خرمشهر را تکذیب کرد و گفت: نخستین نقطه‌ای که قطعی برق اتفاق افتاد ساعت ۳ بامداد در غرب کارون بود و تا ظهر نیز عمده مشکل رفع شد.

مدیر اداره برق خرمشهر از فعالیت همزمان ۱۲ گروه برای شست و شو و رفع مشکل در خطوط انتقال برق در خرمشهر خبر داد و گفت: تنها از روز گذشته تا کنون و در پی خاموشی در خرمشهر ۱۵۰ کیلومتر مقره و شبکه توزیع برق شستشو شد ۲ اکیپ در حال شستن خطوط است همچنین ۱۰ گروه نیز در حال برق دار کردن مناطقی هستند که هنوز برق دار نشده اند.

او بروز پدیده گردوغبار را عامل چنین رخدادی دانست و توضیح داد: گردو غبار هوا باعث خاموش چند ساعته شد و در این خاموش پوشش دار بودن یا نبودن خطوط انتقال برق بی تاثیر بود چرا که این خاموشی از نوع فشار متوسط بوده است.

عبداله زاده همچنین تکرار این اتفاق با توجه به آلودگی سطوح و گستردگی رطوبت را امری محتمل دانست.

انتهای پیام / ه

برچسب ها: قطعی برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.