تیم‌های بسکتبال مهرام تهران و رعد پدافند تهران در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر گروه (ب) مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از هفته چهارم گروه (ب) تیم‌های بسکتبال مهرام تهران – آویژه صنعت پارسا مشهد و اکسون تهران – رعد پدافند هوایی تهران به مصاف هم رفتند.

در اولین دیدار تیم مهرام تهران رو در روی آویژه صنعت پارسا مشهد قرار گرفت و توانست با نتیجه ۸۲ بر ۵۹ آویژه صنعت را از پیش رو بردارد. تیم مهرام با پیروزی در این دیدار با ۴ برد صدر جدول را از آن خود کرد.

در این دیدار سعید داورپناه از مهرام تهران با کسب ۱۹ امتیاز، ۳ ریباند و ۶ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم عشاق حاتمی‌فر از آویژه صنعت با کسب ۱۹ امتیاز، ۹ ریباند بهترین بازیکن تیمش بود.

در دومین دیدار تیم اکسون تهران به مصاف رعد پدافند هوایی رفت و با نتیجه ۶۱ بر ۷۰ مغلوب رعد پدافند شد تا پدافندی‌ها با درخشش حسین موکاریان با ۲ برد و ۲ شکست در جایگاه چهارم گروه (ب) قرار بگیرند.

در این دیدار حسین موکاریان از رعد پدافند با کسب ۱۴ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۳ پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم بهشاد عرب زاده از اکسون تهران با کسب ۲۱ امتیاز، ۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار