مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه و بسیج با هدف حل مشکلات مردم با اجرای طرح "شهید عباسپور" به منظور کنترل و مصرف بهینه برق در استان ورود کرد تا جریان برق مشترکان، مراکز بهداشتی و درمانی و کارخانجات برقرار باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ پاسدار حسن نکویی مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان   در نشست بررسی نتایج طرح "شهید عباسپور" ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در زمینه کاهش الگوی مصرف برق گفت: از ابتدای شروع پیک بار نشست‌های متعددی میان سازمان بسیج کارمندان و فرماندهان پایگاه‌های ادارات در خصوص فرهنگ‌سازی کاهش مصرف برق برگزار و نسبت به رعایت موارد لازم و رصد و پایش این ادارات اقدامات لازم انجام شد.

وی با بیان اینکه با مجموع این اقدامات و مدیریت مناسب مصرف انرژی، گذر از پیک بار امسال موفق بود افزود: وضعیت سیستان و بلوچستان نسبت به سایر استان‌ها مطلوب بوده از اینرو تداوم فرهنگ‌سازی در حوزه مصرف برق ضروری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان نیز در این نشست از همدلی و همراهی مجموعه سپاه و بسیج در اجرای طرح "شهید عباسپور" تشکر و اقدامات انجام شده و اتخاذ تصمیمات لازم توسط مسوولان کشوری و بدنبال آن انعقاد تفاهم‌نامه در خصوص تغییر ساعات کاری صنایع را جهت گذر از این شرایط مهم دانست.

خلیل عوض زاده افزود: طولانی بودن پیک امسال و رشد ۲۰ درصدی آن نسبت به سال گذشته و وجود رمز ارز‌ها موجب ایجاد محدودیت در ارائه خدمات بود که با توجه به اهمیت موضوع و مدیریت مناسب، مانع از بروز خاموشی شد.

رزمایش نظارت و پایش مدیریت مصرف برق در سیستان و بلوچستان با عنوان طرح "شهید عباسپور" همزمان با سراسر کشور مرداد امسال اجرا شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار