مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان بر تسهیل‌گری و رفع موانع طرح‌های جدید و نوآور جهت ایجاد اشتغال و تولید دانش بنیان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، همدان، احمد توصیفیان ،مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در جلسه کمیته فنی تسهیلات صندوق کارآفرینی امیدبا حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان و محمد حسن مرادی رئیس پارک علم و فناوری همدان، محسن افروخته رئیس صندوق کارآفرینی امید، اصغر بیات رئیس صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان همدان  برگزار شد با اشاره به شرایط پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید که در قالب توافقنامه فی ما بین معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و صندوق کارآفرینی امید پرداخت می‌شود، گفت:این تسهیلات به طرح‌های جدید و نوآور و یا طرح‌های موجود که با روش‌های نوآورانه با حفظ کیفیت قیمت را کاهش و یا با حفظ قیمت کیفیت محصول را افزایش می‌دهند.

او با اشاره به اینکه موانع اجرای طرح‌های جدید و نوآور برای ایجاد اشتغال و تولید دانش بنیان رفع می‌شود ادامه داد: همچنین طرح‌های دارای مزیت نسبی استان، طرح‌های دانش بنیان و فناورانه و طرح‌های دارای بازار مناسب و افزایش حجم تقاضا و در نهایت طرح‌هایی که سبب ایجاد ارزش افزوده و ایجاد اشتغال می‌شوند پرداخت می‌شود.

احمد توصیفیان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان بیان کرد:تسهیلات تسکا تا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان با نرخ ۴ درصد و بالاتر از ۵۰۰ میلیون تومان با نرخ ۱۰ درصد پرداخت می‌شود. همچنین حداکثر زمان بازپرداخت تسهیلات ۶۰ ماهه است.

 این جلسه جهت بررسی به منظور تسریع اجرای درخواست متقاضیان و تسریع تسهیلات و رفع مشکلات متقاضیان در پارک علم و فناوری با همکاری صندوق کارآفرینی امید برگزار شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار