رئیس سازمان بورس مطرح کرد:

تلاش همه جانبه برای ایجاد ثبات در بازار سهام/ کاهش هیجانات بورسی با اطلاع رسانی و شفاف سازی

رئیس سازمان بورس گفت: با صنایع مختلف برای رفع مشکلاتشان در بازار سرمایه در حال رایزنی هستیم.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید عشقی رئیس سازمان بورس در خصوص روش های بازگشت ثبات در بازار سرمایه اظهار کرد: باید از طریق تشکیل سرمایه، کمک به طرح های توسعه ای شرکت و افزایش سودآوری شرکت ثبات در بازار سرمایه ایجاد کنیم.

او ادامه داد: در حال حاضر با صنایع مختلف جلساتی در جهت کمک به مشکلات ساختاری بازار سرمایه، از قبیل کمک به افزایش سرمایه شرکت ها و روان تر کردن مجوزهایی که باید به صنایع دهیم تشکیل داده ایم تا فعالیت خود را با سهولت بیشتری انجام دهند.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: قرار است برنامه ای دقیق برای اطلاع رسانی به جامعه سهامداران در خصوص شایعات و ابهاماتی که در بازار سرمایه مطرح می شود، انجام گیرد. با شفاف سازی و اطلاع رسانی دقیق می توان به هیجانات ناشی از ابهامات و شایعات موجود در بازار سرمایه پایان داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
بله درست است اگر سهامداران از قیمت کارشناسی روز سهم خود با خبر باشند با این تورم سرسام آور سهم خود را به یک پنجم قیمت پارسال نمیفروشند و همینطور سهمی را چند برابر ارزش روز نمیخرند تا در تله بیوفتند و دیگر اینکه میزان حقوق پرسنل خیلی بالاست و دست مدیران شرکتها برای بذل و بخشش بسیار باز است نمونش استاندار فعلی سیستان که در یک شرکت ورشکسته 75 میلیون اضافه کار برداشت کرده بود
آخرین اخبار