نمایشگاه هفته پدافند غیر عامل تفرش به مدت یک هفته آماده بازدید علاقه‌مندان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت هفته پدافند غیر عامل نمایشگاه پدافند شامل ۶۰ عدد پوستر ۱۰ اثر هنری و ۳۰ عدد کتاب در فرمانداری شهرستان تفرش به مدت یک هفته آماده بازدید علاقه‌مندان است.

همچنین در نشست پدافند غیر عامل شهرستان تفرش مقرر شد ادارات شهرستان برای نقاط آسیب پذیر در زمینه پدافند غیر عامل برنامه‌ها مدون تهیه و به فرمانداری ارسال کنند.

همچنین مقرر شد شهرداری تمهیدات لازم را برای تهیه نردبان‌های بلند آتش نشانی و خودروی سبک فراهم کند، امنیت شبکه‌های آب و برق و گاز توسط مسئولین مربوطه بررسی شود.

همچنین با تاکید بر بسته بودن بقاع متبرکه و آرامستان‌ها مقرر شد هیچ گونه مراسمی در این مدت برگزار نشودو در جلسه بعد گزارشی از شرح اقدامات قرارگاه شهید سردار قاسم سلیمانی و کمک مومنانه ارائه شود.

حاج علی بیگی فرماندار تفرش در این جلسه گفت: پدافند غیر عامل یک اصل برای همیشه است و اهمیت آن در مواقع غیرعادی مثل ماجرای پمپ بنزین که به خوبی مدیریت شد مشخص می‌شود.

حاج علی بیگی با اشاره به اینکه امروزه استکبار از جنگ سخت به حملات غیرعامل روی آورده است افزود: هدف از پدافند غیر عامل تاب آوری مردم است و ما باید به دنبال پایداری شبکه برق باشیم.

او اضافه کرد: در حال حاضر ۱۶ واحد موتور برق در واحد‌های نانوایی موجود است و باید دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان سریعتر راه اندازی شود و حوزه راه با توجه به صعب العبور بودن تفرش اهتمام جدی می‌طلبد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار