پنجمین جلسه پدافند غیر عامل شهرستان شازند هم با دستور کار پیشگیری از کرونا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دستور کار پنجمین جلسه پدافند غیر عامل سال ۹۹ شهرستان شازند هم بررسی راهکار‌ها و اقدامات واتخاذ تدابیر لازم درزمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بود.

این جلسه به ریاست واعظ سرپرست جدید شبکه بهداشت، فرماندار شهرستان شازند، اعضا و مسئولان مربوطه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان در شهر شازند برگزار شد.

عرب فرماندار شهرستان شازند در این جلسه با اشاره به جایگاه واختیارات کمیته پدافند غیر عامل گفت: باتوجه به اینکه این بیماری واکسن ودرمانی ندارد در این شرایط رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی وخود مراقبتی تنها راه مقابله با این ویروس در حوزه پیشگیری وکنترل است.

عرب از کلیه ادارجات مخصوصا شبکه بهداشت ودرمان و دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان خواست باپیش بینی خطرات احتمالی در آماده باش کامل باشند و همچنین همه دستگاه‌ها وظایف و اقدامات لازم را در زمینه پدافند غیر عامل انجام دهند.

او با تاکید بر موضوع آموزش، افزایش سطح آگاهی مردم و تلاش برای پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا تاکید و آشنایی مردم با این ویروس را در کاهش نگرانی آن‌ها به میزان قابل توجهی موثر خواند و نقش رسانه‌ها را دراین مورد مهم عنوان کرد.

فرماندار شهرستان شازند از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شازند خواست، برای افزایش سطح پیشگیری از ویروس کرونا، مراقبت‌های بهداشتی را در حوزه اصناف انجام دهند.

او باتاکید برضرورت پیشگیری از بیماری کرونا گفت: بایستی تمهیدات لازم برای پیشگیری از بیماری کروناویروس در اماکن عمومی، مکان‌های ورزشی، مساجد، مدارس و. اتخاذ شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.