سرپرست اداره کارگاه‌های عمومی نیروگاه رامین اهواز گفت: ۸۹۰ قطعه صنعتی از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان مهر ماه ساخته و بازسازی شدند.

حمداله ممبینی، سرپرست اداره کارگاه‌های عمومی نیروگاه رامین اهواز در تشریح ساخت و بازسازی قطعات صنعتی در این نیروگاه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان مهرماه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با همت کارشناسان در کارگاه‌های ساخت و بازسازی توانستیم تعداد ۴۹۰ قطعه را بسازیم و ۴۹۰ قطعه دیگر را مورد بازسازی قرار دهیم که در مجموع ۹۸۰ قطعه صنعتی را به بخش‌های مورد نیاز این نیروگاه جهت بهره برداری در مدت مذکور تحویل داده ایم.

او به تنوع قطعات ذکر شده در ۷ ماه امسال اشاره کرد و افزود: قطعات ساخته شده در ۳۶۴ نوع قطعه و همچنین قطعات مورد بازسازی قرار گرفته ۳۹۵ نوع قطعه هستند.

شاهین شاهین زاده، ناظر بر کارگاه تراشکاری نیروگاه رامین اهواز نیز برجسته‌ترین قطعات ساخته شده در این مدت را شامل؛ ساخت دیسک بالانس فید پمپ، شافت بوستر پمپ، سیلندر و پیستون و گلند پمپ‌های ضربه‌ای اسید، شافت و بوش مازوت، شافت و بوش پمپ آبرسانی کارون عنوان کرد و اظهار داشت: در بخش بازسازی نیز اصلاح محل نشیمنگاه بلبرینگ در روتور کندانسیت پمپ و اصلاح جای بوش و ساخت بوش جهت هیدروکوپلینگ فیدپمپ نیز انجام شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار