معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: باید هرچه زودتر مشکل افزایش ولتاژ برق در شهرک صنعتی خوسف رفع شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فرهادی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در نشست بررسی مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی شهید رحمانی خوسف گفت: با توجه به اینکه گاز تا ورودی شهرک رسیده و فقط مباحث داخلی آن باقی مانده است، با هماهنگی‌های لازم در اسرع وقت کارهای لازم انجام خواهد شد.

او با اشاره به نیاز شهرک به افزایش ولتاژ برق افزود: این مشکل باید از طریق احداث پست و خط انتقال جدید رفع شود لذا با توجه به هزینه‌های بسیار زیاد این پروژه، مقرر شد جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت توانیر و مدیران استان برگزار و تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه منعقد شود.

فرهادی بیان کرد: لازم است بخشی از اعتبار مورد نیاز این پروژه توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان و بخشی نیز توسط شرکت توانیر تأمین شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: برای تأمین برق و اجرای پروژه احداث پست و خط انتقال، لازم است دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌های قانونی به‌ویژه در قانون بودجه ۱۴۰۰ و سایر قوانین مربوطه نهایت پیگیری را انجام دهند.

او ادامه داد: براساس مصوبات این جلسه شرکت مخابرات استان، فیبر نوری مورد نیاز شهرک را تا پایان بهمن ماه به‌طور کامل انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار