آیت الله مکارم شیرازی بر ارتقای سطح علمی و آموزشی زنان و تربیت آنان در رشته های مختلف علمی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید عصر امروز در دیدار انسیه خزعلی ،معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به  پیشرفت‌ها و ارتقای جایگاه زنان پس از انقلاب گفت: تربیت زنان و ارتقای سطح علمی و آموزشی و تربیت آنان در رشته های مختلف علمی از دغدغه‌های اصلی انقلااب اسلامی به رهبری امام خمینی بوده است.

او بر انجام کار‌های اساسی برای تربیت دختران و ارتقای کتاب‌های آموزشی در مقاطع مختلف تاکید کرد و افزود: این کار باید از کتب مقاطع ابتدایی و متوسطه شروع شده و تا دانشگاه ادامه یابد تا شاهد تحول در آموزش دختران این آب و خاک باشیم.

آیت الله مکارم شیرازی همکاری دوجانبه مراکز علمی و پژوهشی حوزوی و دینی در قم با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری را ضروری دانست و گفت: با توجه به پیشینه غنی موجود در مراکز علمی و حوزوی قم می‌توان برای ارتقای جامعه زنان در کشورمان اقدامات امیدوارکننده‌ای انجام داد.

آیت الله مکارم شیرازی بهره بردن از ظرفیت وسایل ارتباط جمعی و رسانه‌های جدید در انعکاس مطالب وموضوعات مرتبط با جامعه زنان را موثر دانست و از مسئولان خواست تا برنامه ریزی مدونی برای این بخش از نیاز‌های زنان  داشته باشند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار