سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره پیروزی تیم خود مقابل پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی مقابل پرسپولیس تهران اظهار کرد: اول به بازیکنان و مجموعه آلومینیوم تبریک می‌گویم. یک تبریک هم به مردم و هواداران اراک می‌گویم که ما را همه جوره حمایت می‌کنند. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد. کسانی که بازی را دیدند نمره قبولی را به آلومینیوم می‌دهند. با تمام احترامی که برای تیم پرسپولیس قائلم، هواداران این تیم هم نمره قبولی را به ما می‌دهند. من قول داده بودم که از نظر فوتبالی یک بازی زیبا را از آلومینیوم ببینید. الحمدلله فوتبال زیبایی ارائه کردیم و در کنار آن برد را هم کسب کردیم.

او ادامه داد: شکل دفاعی تیم ما در این سه بازی واقعا راضی کننده بود. تنها تیمی هستیم که از نظر شکل دفاعی کاملا تا این بازی نمونه بوده ایم. به جرات می‌توانم بگویم که آلومینیوم بهترین شکل دفاعی لیگ را دارد. می‌توانستیم با تعداد گل بیشتری بازی را ببریم، اما همین که سه امتیاز گرفتیم خدا را شکر می‌کنیم.

خطیبی افزود: از نظر تاکتیکی، نقاط قوت حریف را خنثی کردیم و اجازه بازی‌سازی و موقعیت‌سازی به آن‌ها ندادیم. در کنار این کار برای خودمان موقعیت سازی کردیم و این فوق العاده بود. یکی از بهترین بازی‌های آلومینیوم را در این یک سال و نیم حضورش در لیگ برتر شاهد بودیم. از این بابت خوشحالم که تیمم شخصیت خوبی پیدا کرده است و ان شاءالله این روند را با حمایت هواداران ادامه دهیم.

خطیبی درباره کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: انتظارات را بالا نبرید. ما هنوز کاری نکردیم. با این که تا این لحظه خوب کار کردیم و دو برد متوالی داشتیم، هنوز ایراداتی داریم. تیمی که می‌خواهد آسیایی شود باید همه ایرادات خود را رفع کند. به دنبال رفع این ایرادات در هفته‌های آتی هستیم تا تیم کامل‌تری شویم. هدف ما نیمه بالای جدول و خواهشم این است که انتظارات را بالا نبرید.

او ادامه داد: این که بلند پرواز باشیم، خیلی عالی است. من خودم در مربیگری بلند پروازم، اما فردا اگر آسیایی هم شویم و ساختار لازم را نداشته باشیم، نمی‌توانیم در مسابقات شرکت کنیم. تلاشمان را بیشتر می‌کنیم و ان شاءالله به کمک کارخانه و هیئت مدیره باشگاه بخش ساختاری تا پایان فصل حل می‌شود. ما فوتبال خیلی زیبایی به نمایش گذاشتیم. اگر به تعویض هایمان نگاه کنید، می‌بینید که تهاجمی بودند؛ چون می‌خواستیم که تهاجمی بازی کنیم.

خطیبی در انتها گفت: امروز برای بردن پرسپولیس خوشحالی و از فردا ریکاوری می‌کنیم تا برای بازی بعد آماده شویم. هنوز هفته سوم است و کلی کار داریم که تا پایان فصل باید انجام دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
بیبینیم جلوی کیسه هم همیجوری بازی میکنی اونموقع مردی!!!
آخرین اخبار