تیم‌های بسکتبال کاله آمل و شهرداری گرگان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر گروه "الف" مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از هفته پنجم گروه "الف" تیم‌های بسکتبال کاله آمل و نیروی زمینی ارتش و شهرداری گرگان و خانه بسکتبال خوزستان به مصاف هم رفتند.

در اولین دیدار تیم کاله آمل به مصاف نیروی زمینی ارتش رفت و توانست با نتیجه ۸۰ بر ۵۹ نیروی زمینی را از پیش رو بردارد. تیم کاله با پیروزی در این دیدار با ۲ برد و ۲ شکست در رده سوم گروه الف قرار دارد.

در این دیدار متین آقاجان پور از کاله آمل با کسب ۲۴ امتیاز، یک ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم خشایار علی اکبری از نیروی زمینی ارتش با کسب ۱۳ امتیاز، ۳ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دومین دیدار تیم شهرداری گرگان به مصاف خانه بسکتبال خوزستان رفت و با نتیجه ۹۱ بر ۷۰ خانه بسکتبال خوزستان را که اولبن بازی خود را برابر شهرداری گرگان برگزار می‌کرد، به پیروزی رسید. شهرداری گرگان با ۴ برد و یک شکست صدر نشین گروه "الف" است.

در این دیدار آرش ثابتی اقدم از خانه بسکتبال خوزستان با کسب ۴۱ امتیاز و ۸ ریباند بهترین بازیکن میدان شد، اما مانع شکست تیمش نشد. در مقابل هم میثم میرزایی از شهرداری گرگان با کسب ۱۵ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل دابل دابل کرد و بهترین بازیکن تیمش بود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار