رییس شبکه بهداشت و درمان سردشت از آغاز تزریق دُز سوم واکسن کرونای جانبازان شیمیایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، داوود آتشی رییس شبکه بهداشت و درمان سردشت ظهار داشت: هم اکنون جانبازان شیمیایی سردشت و همچنین سایر جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر که ۶ ماه از تزریق دز دوم آنان گذشته باشد، می‌توانند با مراجعه به یکی از مراکز درمانی نسبت به تزریق دز سوم خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر امکان تزریق دز سوم واکسن کرونا به بیماران خاص از جمله بیماران سرطانی، بیماران پیوندی، بیماران دیالیزی و بیماران MS امکان پذیر است و شهروندانی با این شرایط هم می‌توانند دز سوم خود را برای ایمنی بیشتر تزریق کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان سردشت با اشاره به اینکه تزریق دز سوم کادر درمانی و کارکنان بیمارستان هم از اوایل ماه جاری آغاز شده، بیان کرد: تاکنون ۱۰۷ نفر از اعضای کادر درمانی بیمارستان، مرکز بهداشت و مجموعه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان دز سوم خود را دریافت کرده‌اند.

آتشی افزود: هم اکنون یک مرکز شهری واقع در سالن ورزشی حجاب بانوان، سه مرکز شهری و روستایی واقع در شهر‌های "نلاس"، "میراوه" و "ربط" و پنج مرکز روستایی در "بیوران سفلی"، "گل کندیک"، "اسلام آباد"، "بناویله حاجی مینه" و "بریسو" در حال خدمات رسانی و تزریق واکسن به افراد واجد شرایط است.

وی با بیان اینکه واکسن کافی و مورد نیاز برای تزریق شهروندان موجود است، اظهار داشت: شهروندان بالای ۱۲ سال و مشمول دریافت واکسن کرونا در سریع‌ترین زمان ممکن باید نسبت به تزریق واکسن‌های دز اول و دوم خود اقدام کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان سردشت اظهار داشت: طبق آخرین آمار تاکنون بیش از ۱۰۵ هزار دُز واکسن کرونا در این شهرستان به جامعه هدف تزریق شده که از این تعداد ۶۸ هزار دز اول و ۳۷ هزار نفر با دریافت دز دوم علیه بیماری کووید-۱۹ ایمن شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.