جلسه خادمیاران رضوی البرز به میزبانی بخش آسارا در سالن جلسات شهرداری کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، قاضی خانی، مدیردفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در البرز گفت:  ۱۳ کانون شهری ۱۹ کانون تخصصی که در تمام شهر‌های این استان فعال هستند بیش از ۷۰۰۰ خادمیار گزینش شده در حال خدمت افتخاری در این استان داریم.

مدیردفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در البرز افزود: وظیفه خادمیاران ارائه خدمت تخصصی فنی تحصیلی یا تجربی به آن نیازمندیم که توسط کانون شناسایی می‌شود که وظیفه دارند خادم را راهنمایی کنند برای حل مشکلات موجود در شهرستان محل زندگی خود که به عنوان یک خدمت رضوی در سراسر ایران اسلامی در قالب خادمیاران افتخاری تعریف شده است.

قاضی خانی گفت: فعالیت کانون خادمیاران رضوی بخش و شهر آسارا از بهمن ماه سال۹۷ آغاز شده و تا کنون ۷۲ نفر به عنوان خادمیاران رضوی در سطح بخش و شهر آسارا فعالیت می‌کند و بیش از ۸۰ نفر از عاشقان و مشتاقان امام رضا ع برای اولین بار به مشهدالرضا مشرف شدند.

او افزود: در کانون خادمیاران رضوی بخش و شهر آسار اقداماتی همچون برپایی مناسبت‌ها، دیدار با خانواده معزز شهدا جانبازان و ایثارگران، اجرای کمک‌های مومنانه با همکاری بسیج، کمیته امداد و عتبات عالیات، برگزاری اردو‌های جهادی کمک به تامین جهیزیه نو عروسان و اعطای وام کم‌بهره انجام می پذیرد.

انتهای پیام /ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.