فرماندار همدان گفت: برخی سرمایه گذاران با شعار اشتغال و تولید منجر به بروز برخی مشکلات و سوءاستفاده از منابع و تسهیلات بانکی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدعلی محمدی فرماندار همدان نیز در جلسه کمیته چاره اندیشی و رفع مشکلات اساسی استان همدان با اشاره به اینکه موضوع اشتغال، فعالیت‌های عمرانی و مباحث سیاسی و فرهنگی از عمده مسائل موردتوجه در این شهرستان است، گفت: در حوزه اشتغال روستایی، بانک‌ها از افرادی که درخواست تسهیلات دارند وثیقه و تضمین‌های سنگین می‌خواهند که وام گیرنده دچار مشکل می‌شود.

او با بیان اینکه در حوزه سرمایه گذاری نیز ورود برخی سرمایه گذاران با شعار اشتغال و تولید برای پروژه‌های شاخص منجر به بروز برخی مشکلات و سوءاستفاده از منابع و تسهیلات بانکی می‌شود، گفت: این گونه موارد در راستای تسهیل روند توسعه و پیشرفت منطقه، خدمت رسانی به مردم و ایجاد رونق تولید و اشتغال، احصا و شناسایی شده است.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات پیش روی تولیدکنندگان، عدم رسیدگی به پرونده قضایی واحد‌های تولیدی در زمان مشخص و بسته شدن حساب‌های آنهاست که منجر به تعطیلی و رکود واحد تولیدی شده است.

محمدی همچنین با اشاره به نقش و جایگاه شورای شهر در پیشبرد برنامه‌ها و طرح‌های حوزه مدیریت شهری، گفت: مصوبات شورای شهر اگر مسیر قانونی را طی کند می‌تواند راه گشا باشد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.