نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان خواستار ایفای نقش مجموعه‌های حمایتی در ساخت مدارس با رویکرد کمیته مشترک همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام محامی نماینده  ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار مدیرکل و معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان با تاکید بر تداوم و پیگیری مصوبات کمیته مشترک همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه، اظهار داشت: اهمیت توجه توأمان به دو مقوله آموزش و پرورش و جایگاه مهم حوزه‌های علمیه در تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ضرورت این کمیته مشترک را خاطرنشان می‌کند.

امام جمعه زاهدان با مهم برشمردن بهره‌گیری از توان طلاب حوزه‌های علمیه در طرح امین و سایر طرح‌هایی که تمهیدات حضور حوزویان در مدارس را فراهم می‌کند، خواستار ایفای نقش مجموعه‌های حمایتی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، بنیاد کرامت، بنیاد علوی، مجمع خیرین مدرسه‌ساز و سایر مجموعه‌ها در ساخت مدارس با رویکرد کمیته مشترک همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه شد و بیان داشت: آموزش و پرورش استان نسبت به آماده‌سازی طرح توجیهی و برگزاری جلسه مشترک با نهاد‌های مذکور اقدام  کند.

در ابتدای این دیدار حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان، ضمن تبریک روز نوجوان و هفته بسیج دانش‌آموزی، اهمیت تقویت بصیرت در قشر دانش‌آموز را خاطرنشان کرد.

در ادامه رضا بامری معاون فرهنگی و پرورشی با اشاره به حضور ۳۲۱ نفر از طلاب حوزه‌های علمیه استان در طرح امین به بررسی ابعاد راه‌اندازی مدارس معارف در برخی نقاط استان با پشتیبانی نهاد‌های حمایتی پرداخت.

اننهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار