با حضور مدیرکل غله و تعدادی از همکاران؛

غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا به مناسبت هفته پدافند غیر عامل

به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل مزار شهدای گمنام زاهدان با حضور مدیرکل غله سیستان و بلوچستان غبار روبی و عطر افشانی شد.

به مناسبت فرا رسیدن هفته نکوداشت پدافندغیر عامل با هدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا با حضور مدیر کل غله سیستان و بلوچستان ؛ معاونین، سرپرست حراست، فرمانده پایگاه بسیج برگزار شد.

غلامعلی گنجعلی مدیرکل غله استان سیستان و بلوچستان در این مراسم  اظهار داشت: امروز به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی آرمان‌های انقلاب از مرز‌های کشور عزیزمان فراتر رفته است و با وجود دشمنی ۴۰ ساله مستکبرین به لطف الهی در بسیاری از حوزه‌ها در دنیا و منطقه پیشتاز هستیم و در حوزه‌های مختلفی پیشرفت‌های قابل توجهی به دست آورده ایم و این را مدیون خون شهیدان می‌باشیم و در حوزه نظامی نیز یکی از قدرت‌های منطقه‌ای هستیم.

گنجعلی شهدا را بانی آسایش امروز مردم دانسته و گفت: امروز امنیتی که در سراسر کشور وجود دارد را مدیون شهدا می‌دانیم و راه آن‌ها باید به درستی ادامه یابد.

او در ادامه افزود: پدافند غیرعامل در بسیاری از کشور‌ها سابقه دیرینه‌ای دارد و در بسیاری از کشور‌ها علاوه بر تقویت نیروی نظامی خود به مبحث پدافند غیرعامل نیز توجهی ویژه‌ای دارند. اگر کشوری پدافند غیرعامل را با پدافند عامل خود مکمل نماید آن کشور نفوذ ناپذیر خواهد شد.

مدیر کل غله استان در پایان صحبت‌های خود ادامه داد: در بحث پدافند غیرعامل در کشور کار‌های زیادی انجام شده است و باید در کلیه زیرساخت‌ها مصون سازی صورت گیرد. دشمن همیشه سعی میکند در موضوعات زیستی و سایبری ضربات خود را بر ما وارد کند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن را نباید دست کم گرفت و همیشه آماده بود و ما امیدواریم بحث پدافند غیرعامل جدی گرفته شود.

در ادامه ضمن زیارت، قرائت فاتحه و غبار روبی مزار شهدا با آرمان‌های شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار