شهردار تایباد گفت: موکب دائمی برای زائران خارجی در مرز دوغارون با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان درحال ساخت می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهرداد کریم‌زاده شهردار تایباد در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: موکب دائمی برای زائرین خارجی در مرز دوغارون با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع توسط شهرداری درحال ساخت می‌باشد که تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

او افزود: این موکب برای پذیرایی از زائران افغانستانی در ایام محرم و شهادت امام رضا(ع) خواهد بود که تا یکماه آینده افتتاح می‌شود.

شهردار تایباد در خصوص ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری ادامه داد: در طی قراردادی با منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، مقرر شد که نقشه‌برداری و جدول‌گذاری در فاز اول آن توسط کارشناسان، کارگران و تجهیزات شهرداری تایباد انجام شود.

کریم زاده بیان کرد: تهیه آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری هم به صورت خودکار ارتقاء می‌یابد که بتوان آسفالت جاده دوبانده تایباد-تربت جام تامین کرد و درآمدی برای شهرداری باشد، میزان ۲۴۰ هکتار از معابر شهر تایباد آسفالت و ۲۰ هکتار به صورت خاکی هستند که نیاز به آسفالت شدن دارند.

او با بیان اینکه روال ارتقاء واحد آتش‌نشانی تایباد به سازمان درحال انجام است؛ تصریح کرد: این روند مقداری زمان‌بر است؛ اما قرار شد که بخشی از بودجه شهرداری به تامین تجهیزات در آتش‌نشانی اختصاص یابد تا میزان آمادگی در برابر حوادث احتمالی به ویژه در مرز دوغارون افزایش پیدا کند و در این راستا یک دستگاه خودروی آتش نشانی برای ایستگاه تایباد خریداری شده و نیز برای خرید دو دستگاه دیگر با استاندار جهت پرداخت وام نامه‌نگاری شده است.

انتهای پیام// ا. چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.