هیچ‌کس بهتر از ما نمی‌تواند حافظ امنیت خودمان باشد. اگرچه پلیس و دستگاه‌های امنیتی کارشان را پیش می‌برند، ولی گاهی دستگیری مجرمین دیگر دردی از مالباختگان دوا نمی‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مشاهدات صحنه‌های سرقت در جامعه هر روز بیشتر می‌شود. هرچند با پیوستن خانواده‌های بیشتر ایرانی به خط فقر چندان عجیب نخواهد بود که تعداد این اتفاقات بیشتر هم شود. چه دیدن این صحنه‌ها و یا حتی مواجهه با آن می‌تواند امنیت روانی و اجتماعی ما را با مخاطره جدی روبرو کند. هرچند پلیس می‌گوید این افراد دستگیر می‌شوند، اما پیش از دستگیری آنچه به خطر افتاده امنیت روانی مردم است. البته فقط این سرقت‌ها نیست و انواع کلاهبرداری‌ها و یا مخاطرات دیگر هم وجود دارد که شما و اموال شما را به خطر می‌اندازد. شاید بهتر است خودمان هنگامی که از خانه خارج می‌شویم به ۱۰ نکته ساده توجه کنیم تا بتوانیم امینت خود را بیشتر تامین کنیم.

هیچ‌کس بهتر از ما نمی‌تواند حافظ امنیت خودمان باشد. اگرچه پلیس و دستگاه‌های امنیتی کارشان را پیش می‌برند، ولی گاهی دستگیری مجرمین دیگر دردی از مالباختگان دوا نمی‌کند و خسارت‌ها جبران‌ناپذیر می‌مانند. هرچند باید خسارت‌های روحی و روانی را هم به خسارت‌های مالی اضافه کرد.

منبع: عصر ایران

انتهای پیام/

 

برچسب ها: امنیت ، حفظ امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار