هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا با انجام ۵ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا با انجام ۵ دیدار در شهر‌های مختلف کشور و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ شروع می‌شود. ۲ بازی هم روز جمعه برگزار می‌شود تا پرونده هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بسته شود.

در حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی فردا ۲ تیم کراپ الوند قزوین و مس سونگون به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی کراپ و در سالن بدون تماشاگر یادگار امام (ره) قزوین برگزار می‌شود. تیم فوتسال مس سونگون هفته گذشته برابر فولاد زرند ایرانیان قرار گرفت و در پایان موفق شد حریف خود را شکست دهد. مسی‌ها تا قبل از هفته هشتم با ۱۸ امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به گیتی پسند در رده سوم قرار دارد. همچنین کراپ الوند قزوین هم در مصاف با ملی حفاری اهواز ۶ بر ۳ پیروز شد و با این برتری ۱۴ امتیازی شد و جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

در دیگر بازی مهم فردا گیتی پسند اصفهان رو در روی ملی حفاری اهواز قرار می‌گیرد. این دیدار به میزبانی گیتی پسند و در سالن بدون تماشگر پیروزی اصفهان برگزار می‌شود. گیتی پسندی‌ها این فصل با هدایت محمد کشاورز موفق شدند نتایج بسیار خوبی در لیگ برتر کسب کنند. به طوری که ۴ دیدار اخیر این تیم با نتایج پر گل به پایان رسیده است. شاگردان محمد کشاورز در تیم گیتی پسند اصفهان هفته گذشته مقابل راگای تهران قرار گرفتند و در پایان موفق شدند حریف تهرانی خود را از پیش رو بردارند. گیتی پسند با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت. از طرفی تیم ملی حفاری اهواز که این فصل موفق نشده است نتایج خوبی کسب کند، فردا کار سختی برابر گیتی پسند خواهد داشت. اهوازی‌ها تا قبل از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر با ۳ امتیاز در رده دوازدهم جدول مسابقات لیگ برتر جای دارد.

در دیگر بازی مهم فردا فرش آرای مشهد و زندی بتن کلاردشت به مصاف هم می‌روند. این مسابقه به میزبانی فرش آرا و در سالن بدون تماشاگر شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود. فرش آرایی‌ها هفته گذشته در مصاف با شهروند ساری موفق به پیروزی شدند و فردا هم باید برابر دیگر نماینده مازندران قرار بگیرند. شاگردان مجید مرتضایی در تیم فرش آرای مشهد تا قبل از هفته هشتم لیگ برتر با ۱۰ امتیاز در رده ششم قرار دارند. همچنین زندی بتن کلاردشت هم بعد از شکست هفته گذشته برابر مقاومت البرز ۹ امتیازی باقی ماند و هم اکنون رده هفتم جدول را به خود اختصاص داده است.

همچنین سن‌ایچ ساوه صدرنشین مسابقات لیگ برتر فردا بازی نخواهد داشت. آن‌ها روز جمعه ۱۴ آبان ماه در دیداری حساس و مهم باید به مصاف مقاومت البرز بروند.

برنامه کامل بازی‌های فردا به شرح زیر است:

کراپ الوند قزوین - مس سونگون/ سالن یادگار امام قزوین

گیتی پسند اصفهان - ملی حفاری اهواز/ سالن پیروزی اصفهان

فرش آرای مشهد - زندی بتن کلاردشت/ سالن شهید بهشتی مشهد

مجتمع فردوس قم - راگای تهران/ سالن شهید‌حیدریان قم

فولاد زرند ایرانیان - شهروند ساری/ سالن جدیدی کرمان


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار