رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: ۱۳ آبان، روزی است که بر تارک آن حوادث بزرگ و سرنوشت سازی از تاریخ ملت ایران به ثبت رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد، با صدور بیانیه‌ای روز ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» را گرامی داشت.


بیشتر بخوانید


متن این بیانیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سیزده آبان روز بسیار مهمى است؛ به یک معنا روز دانش‏آموز است، به یک معنا روز دانشجوست، به یک معنا روز استوارى ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

۱۳ آبان، روزی است که بر تارک آن حوادث بزرگ و سرنوشت سازی از تاریخ ملت ایران به ثبت رسیده است. یاد آور تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳ به ترکیه، کشتار و به خاک و خون کشیدن دانشجویان و دانش آموزان بدست رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ است که در زوایای مختلف این روز نماد مقاومت و پایداری ایرانیان در برابر استکبار جهانی آشکار است.

دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد، ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و یاد و خاطره تمامی شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی همگام با مردم قدرشناس استان چهارمحال و بختیاری، در مراسم اجتماع بزرگ یوم الله سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، حضوری گسترده خواهند داشت و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام، رهبری و انقلاب، انزجارخود را از استکبار جهانی به سردمداری آمریکا ابراز می‌نمایند.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار