سردار سعید مطهری زاده از دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار و کشف سرقت ۷ میلیارد ریالی منزل در بجنورد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد  سردار سعید مطهری زاده فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد سرقت منزل در حوالی شهر بجنورد بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.


بیشتر بخوانید 


او  افزود: در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد که سارق یا سارقان با شکستن درب ورودی منزل، اقدام به سرقت ۷ میلیارد ریال طلاجات و همچنین یک دستگاه تلویزیون از منزل مالباخته به سرقت برده‌اند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: کارآگاهان با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت، مشخص شد که متهمان دو نفر بودند و به‌وسیله یک دستگاه خودروی سواری اقلام سرقتی را از محل انتقال داده‌اند.

سردار مطهری زاده بابیان اینکه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهمان مورد شناسایی قرار گرفتند، تصریح کرد: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد که این افراد دارای چندین فقره سابقه کیفری ازجمله آدم‌ربایی و سرقت در پرونده خود هستند.

او  بابیان اینکه با سرعت عمل کارآگاهان و انجام اقدامات اطلاعاتی ۲ متهم در این زمینه دستگیر شدند، گفت: متهمان در بازجویی‌های انجام‌شده به سرقت طلاجات از منزل این شهروند به ارزش ۷ میلیارد ریال اعتراف کردند.

او بابیان اینکه متهمان در ادامه تحقیقات صورت گرفته یکی دیگر از همدستان خود را نیز معرفی کردند، یادآور شد: تحقیقات پلیسی باقدرت و به‌صورت مستمر برای دستگیری این فرد نیز ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان گفت :  متهمان بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و درنهایت به زندان منتقل شدند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
قفل ضد دیلم روی درب نصب کنید و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجره ها و بذارید دزدا تمام تلاششون را بکنند.