کشف تریاک، حشیش و سلاح در نهبندان

مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان در بازرسی از یک کامیون باری در ایست و بازرسی سهل آباد ۳۶۸ کیلوگرم تریاک، ۲ کیلوگرم حشیش و ۵ قبضه سلاح از قاچاقچیان مواد مخدر کشف کردند.

سرهنگ شجاعی نسب جانشین انتظامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در زمینه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ با یک دستگاه کامیون باری، موضوع را پیگیری و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، کامیون حامل مواد مخدر را در ایست و بازرسی شهید حسینی سهل آباد شناسایی و خودرو را که حامل بار پارچه و سیاه چادر‌های عشایری بود بازرسی کردند که در بازرسی از خودرو ۳۶۸ کیلوگرم تریاک، ۲ کیلوگرم حشیش، ۴ قبضه تپانچه و یک سلاح شکاری کشف شد.

سرهنگ شجاعی نسب اظهار کرد: مأموران در این عملیات ۳ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

جانشین انتظامی خراسان جنوبی با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی تصریح کرد: پلیس به صورت شبانه روزی از طریق تلفن ۱۱۰ و مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اطلاعات و گزارشات مردمی در خصوص موارد سوء امینتی و اجتماعی است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.