فرمانده انتظامی مهاباد گفت: اقدامات پدافند غیرعامل باید منجر به افزایش بازدارندگی برای جامعه شود.

سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: پدافند غیرعامل نقش بسیار مهمی در مقابله با بلایا و تهدیدات نظامی و غیرنظامی دارد و بایستی با جدیت این امر مه در جامعه نهادینه و آموزش‌های عمومی لازم نیز در این خصوص صورت گیرد.

توحیدی عامل بازدارندگی را یکی از محاسن آمادگی در زمینه پدافند غیرعامل دانست و افزود: قدرت و آمادگی در زمینه پدافند غیرعامل، بازدارنده بوده و موجب کاهش طمع دشمنان خواهد شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل و بیان اینکه سیستم جنگ، از جنگ سخت به سمت جنگ‌های نرم و متکی به عملیات روانی در حال گذر است، اذعان کرد: مهمترین هدفی که در پدافند غیرعامل دنبال می‌شود، بحث بازدارندگی است و با سلسله اقداماتی که انجام می‌شود، آسیب پذیری در مقابل تهدیدات احتمالی کاهش می‌یابد.

وی تاکید کرد: تحقق پدافند غیرعامل، مصون سازی جامعه را به دنبال دارشته و باید با تلاش اصول پدافند غیرعامل را در تمام رده‌های استان نهادینه و در مواقع ضروری به درستی آن‌ها را به کار گیری کرد.

سرهنگ توحیدی خاطرنشان کرد: در اجرای اصول پدافند غیرعامل تمام نهادها، سازمان ها، صنوف و حتی مردم عادی می‌توانند نقش موثری ایفا کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.