بختیاری در سفر به اراک گفت: قرار کمیته امداد امام خمینی (ره) تا پایان ۱۴۰۱ در کشور ۵۰۰ هزار شغل ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در جلسه شورای زکات استان مرکزی در خصوص اشتغال کشور هم که از سوی رهبری به کمیته امداد امام خمینی (ره) تکلیف شده گفت: تا پایان امسال ۳۰۰ هزار شغل در کشور و تا پایان سال ۱۴۰۱ تعداد ۵۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد می‌شود.


بختیاری افزود: ۴۰۰ میلیارد تومان هم تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغال دیده شده که به مرور به تولید کنندگان و کارآفرینان پرداخت خواهد شد.

او اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی رتبه یک کشور را زمینه اشتغالزایی دارد و توانسته سال قبل در بخش اشتغال مددجویان ۵۰۰۰ سهم خود را عملی کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه عدد اشتغالزایی مددجویان در استان مرکزی امسال به ۶ هزار و ۷۰۰ مورد خواهد رسید از عبور استان مرکزی ۴۲ از درصد سهم زکات در نظر گرفته شده خبر داد.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی هم با اشاره به نحوه پرداخت زکات واجب و مستحب به توانمند سازی جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت.


آیت الله دری نجف آبادی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) تمام اهتمام خود را برای توانمند سازی و مناعت طبع نیازمندان بگذارد و البته فرهنگ خود اتکایی هم باید تقویت شود

او همچنین بابت آماده سازی و تحویل مسکن نیازمندان از کمیته امداد قدردانی کرد و اشتغال را بطور ویژه مورد تاکید قرار داد.

آقازاده استاندار مرکزی هم در این جلسه با اشاره به خشکسالی امسال و سال گذشته و متضرر شدن کشاورزان بویژه در بخش گندم و جو گفت: با همه این مشکلات پرداخت کنندگان زکات در استان مرکزی وظیفه خود را انجام دادند و این واجب الهی را ترک نکردند که قابل تقدیر است.

در پایان این جلسه هم از پرداخت کنندگان زکات که در استان مرکزی برتر و نمونه بودند قدردانی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.