گوشی Moto G۵۱ ۵G با دوربین‌های سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G روانه بازار خواهد شد.

به گزارش  خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گیزبات، شرکت موتورولا در حال گسترش دامنه گوشی‌های هوشمند خود است. آخرین مورد مشاهده شده گوشی هوشمند Moto G۵۱ ۵G است که قرار است اواخر این ماه عرضه شود. در این راستا Moto G۵۱ ۵G در وب سایت صدور گواهینامه NTBC در تایلند دیده شد. این گواهینامه نشان می‌دهد که عرضه این گوشی هوشمند قریب الوقوع است.

گوشی Moto G۵۱ ۵G در گواهینامه NTBC، توسط یک افشاگر حوزه فناوری مشاهده شد که در آن می‌توان این گوشی هوشمند را با شماره مدل XT۲۱۷۱-۲ مشاهده کرد. جالب اینجاست که همان شماره مدل گوشی در سایر سایت‌های صدور گواهینامه مانند فهرست چینی ۳C نیز مشاهده شد. البته متأسفانه به غیر از شماره مدل، چیز زیادی در این گواهینامه وجود ندارد.

 گوشی Moto G۵۱ ۵G موتورولا

گوشی Moto G۵۱ ۵G در چند سایت صدور گواهینامه دیگر نیز ظاهر شده است. به عنوان مثال، این تلفن در فهرست FCC ایالات متحده نیز ظاهر شد. این نشان می‌دهد که این گوشی به غیر از چین، در بازار‌های جهانی نیز عرضه خواهد شد.

لیست ۳C نشان می‌دهد که گوشی هوشمند آینده موتورولا از شارژر ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است، به نظر نمی‌رسد که پشتیبانی از شارژ سریع برای Moto G۵۱ ۵G وجود داشته باشد، که این بیشتر نشان می‌دهد که این گوشی یک گوشی مقرون به صرفه و اقتصادی است.

مشخصات این تلفن هوشمند در Geekbench نشان می‌دهد که از تراشه Qualcomm Snapdragon ۷۵۰G به همراه ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. همچنین Moto G۵۱ ۵G مجهز به یک دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.