حفاری منجر به قطع شبکه تلفن همراه یک مرکز در مشهد

معاون شبکه مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: عملیات حفاری یکی از شرکت‌های خدماتی، تلفن‌های همراه اول در یکی از مراکز تلفن مشهد را قطع و با اختلال مواجه کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  غلامرضا شرکتی  معاون شبکه مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: عملیات حفاری یکی از شرکت‌های خدماتی، تلفن‌های همراه اول در یکی از مراکز تلفن مشهد را قطع و با اختلال مواجه کرد.
او افزود: در این حادثه بر اثر حفاری پیمانکار یکی از شرکت‌های خدمات رسان، شبکه فیبر نوری مرکز تلفن" امیر" واقع در نواحی مرکزی مشهد که خیابان‌های "حر عاملی، مجد و خیام" را پوشش می‌دهد، آسیب دیده و مشترکان این منطقه از ساعت ۱۱ امروز تلفن‌های همراهشان دچار اختلال شده است.

معاون شبکه مخابرات منطقه خراسان رضوی ادامه داد: هم‌اکنون مهندسان و کارشناسان شرکت مخابرات خراسان رضوی در حال رفع مشکل هستند و تا حدود ۲ ساعت دیگر تمام تلفن‌های مشترکان همراه اول زیر پوشش مرکز تلفن امیر برقرار خواهد شد.

شکتی بیان کرد: در حال حاضر ۲۲ مرکز تلفن ثابت در شهر مشهد دایر است و به مشترکان خدمات ارائه می‌دهند و هم اکنون ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت و ۶ میلیون مشترک تلفن همراه زیر پوشش شرکت مخابرات خراسان رضوی قرار دارد.

 

انتهای پیام//س.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.