معاون وزیر و رییس آموزش وپرورش استثنایی کشور در سفر به سیستان وبلوچستان گفت: ۱۰۰میلیارد تومان برای تهیه تبلت دانش آموزی و ۵ میلیارد تومان برای تجهیزات توان بخشی دانش آموزان استثنایی سیستان وبلوچستان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سید جواد حسینی معاون وزیر و رییس آموزش وپرورش استثنایی کشور گفت:  برای رسیدن سیستان و بلوچستان به سرانه فضای آموزشی استثنایی به حد مطلوب پنج مدرسه استثنایی درحال ساخت است و پنج مدرسه دیگر باتامین اعتبارات لازم ساخته خواهد شد.

وی گفت: هم اینک ۳۰ هزار دانش آموز در رشته‌ها ومقاطع مختلف در۸۰ مدرسه استثنایی سیستان وبلوچستان مشغول تحصیل هستند.

معاون وزیر آموزش و پرورش از افتتاح مرکزجامع تشخیص وتوان بخشی، افتتاح پایگاه ورزشی و آغاز عملیات ساخت یک مدرسه استنثنایی در سیستان و بلوچستان خبر داد.
وی افزود: آموزش و پرورش را می‌توان به عنوان مهمترین نهاد تحولی در جامعه جهانی نامید.

حسینی ادامه داد: هر نهاد برای تحول نیاز به سازمان دارد و سازمان تحول آموزش و پرورش مدرسه است که این مدرسه برای تحول نیاز به کارگزارانی دارد که کلیدی‌ترین کارگزاران تحول در مدارس مدیران هستند.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ادامه داد: اگر مدیران مدارس کیفی باشند بسیاری از نواقص آموزشی برطرف خواهد شد.

حسینی تصریح کرد: مدیران نقش کلیدی در ایجاد مدارس مانا، پویا و تجدید حیات شونده دارند.

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش استثنایی نیاز‌های ویژه و متفاوتی با آموزش و پرورش معمولی وجود دارد به همین دلیل امسال اعتبار حمایتی آموزش و پرورش استثنایی کشور به ۱۲ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار