مدافع فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد به دلیل مصدومیت یک ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رافائل واران، مدافع فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد، به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ به مدت یک ماه از میادین دور خواهد بود و به این ترتیب در دربی هفته آینده شهر منچستر حضور نخواهد داشت.

این بازیکن فرانسوی روز سه‌شنبه در جریان تساوی ۲-۲ منچستریونایتد -آتالانتا در همان نیمه اول مجبور شد زمین بازی را ترک کند و ارزیابی‌ها نشان داده است که او برای بازی حساس هفته آینده مقابل منچسترسیتی آماده نخواهد بود. واران به تازگی مشکل مصدومیت از ناحیه ران را پشت سر گذاشته بود.

 منابع باشگاهی عصر چهارشنبه تایید کردند که پس از ارزیابی پزشکان باشگاه، انتظار می‌رود واران به دلیل مصدومیت همسترینگ تا یک ماه از میادین دور باشد. این بدان معنی است که بعید به نظر می‌رسد واران برای بازی مقابل واتفورد، ویارئال و چلسی آماده باشد.

منچستریونایتد امیدوار است که واران برای شروع دسامبر بازگردد، با این حال هر گونه مشکل در راه بهبود این مدافع ملی پوش ممکن است او حضور او در بازی خانگی  شیاطین سرخ مقابل آرسنال در  لیگ برتر و آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یانگ بویز را دچار تردید کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار