مانور اسکان اضطراری به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و با محوریت جمعیت هلال احمر در شهرستان قروه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان امروز در مانور اسکان اضطراری گفت: جمعیت هلال احمر همواره این آمادگی را دارد تا در مخاطرات و بحران‌های احتمالی به موقع حضور بهم رسانده و به امداد و نجات آسیب دیدگان بپردازد.

 جلالی ضمن برشمردن توانمندی‌های این جمعیت در زمینه مدیریت مخاطرات و بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی، افزود: جمعیت هلال احمر در هنگام وقوع حوادث آمادگی دارد تا در سریعترین زمان ممکن تیم‌های عملیاتی خود را بر سر صحنه حادثه اعزام کند.

او ادامه داد: برگزاری این مانور امروز و در شرایط بارانی نیز فرصت خوبی بود تا این آمادگی را داشته باشیم که در شرایط سخت به امداد و نجات آسیب دیدگان و اسکان اضطراری مردم بپردازیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اضافه کرد: امروز در این مانور ۹ تیم شامل پنج تیم عملیاتی، یک تیم حمایت روانی، یک تیم آنست (سگ‌های جستجوگر)، یک تیم ارتباطات سیار و یک تیم از شهرستان دهگلان مشغول به فعالیت هستند.

جلالی یادآور شد: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در تمامی شهرستان‌های استان مانور اسکان اضطراری برگزار شده است و جمعیت هلال احمر در خط مقدم پدافند غیرعامل قرار دارد.

در ادامه محمدرضایی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: هلال احمر در خط مقدم پدافند غیرعامل و مدیریت بحران استان قرار دارد و همواره در حوادث بیشترین امدادرسانی را داشته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.