سردار قاسمی گفت: باید با تکیه بر راهبرد اقتصاد مقاومتی وابستگی اقتصادی کشور به خارج را قطع کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی در جلسه تکریم و معارفه مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه استان با بیان اینکه استکبار ستیزی برای امروز نیست و در هر مقطع به شکلی ملت‌ها هزینه دادند ولی تسلیم نشدند، گفت: آمریکا در صدد است تا بر صنایع و نیرو‌های نظامی ما و سایر کشور‌ها سلطه داشته باشد، اما بایستی در برابر این سلطه جویی مقاومت کنیم.

او با اشاره به اینکه راهبرد استکبار در دنیا حمله به کشور‌های دیگر، نفوذ و سلطه بوده است، افزود: دستمان باید روی زانوی خودمان باشد و استکبار ستیزی توحیدی در سایه ولایت فقیه داشته باشیم.

سردار قاسمی بیان کرد: میوه ایستادگی و صبر در سایه اطاعت از رهبر انقلاب، پیروزی است.

فرمانده سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی اظهار کرد: آمریکا در صدد است تا جریان انتقال انرژی را در دنیا به نفع خود تغییر داده و منافع رژیم صهیونیستی را تضمین کند.

او با بیان اینکه باید از لحاظ اقتصادی مستقل باشیم، ادامه داد: باید با تکیه بر راهبرد اقتصاد مقاومتی وابستگی اقتصادی کشور به خارج را قطع و از نیرو‌های جوان استفاده کنیم تا بتوانیم از لرزه‌های اقتصادی در امان باشیم.

در طی این جلسه از زحمات سرگرد پاسدار محمدی تجلیل و سرگرد پاسدار توکلیان به عنوان مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی منصوب شد.

سرگرد پاسدار توکلیان مسئول جدید بسیج کارگران و کارخانجات استان گفت: درد و دل واحد‌های تولیدی زیاد است و باید با همکاری بانک‌ها بتوانیم این مشکلات را رفع و موانع پیش رو را تسهیل کنیم.

او افزود: مقام کارگران قابل احترام است و بایستی شأن و منزلت آن‌ها حفظ و مشکلاتشان برطرف شود.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.