صبح امروز مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم در نقاط مختلف خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصالرضا خراسان جنوبی در اجتماع مردمی ۱۳ آبان در بیرجند گفت: هویت انقلاب اسلامی استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم است.

او افزود: مردم بزرگ و شهید پرور ایران با آرمان شهیدان و اسلام در مقابل بزرگ‌ترین جبهه استکبار، آمریکای جهان‌خوار ایستاده‌اند.

سردار قاسمی با بیان اینکه استکبارستیزی یک تکلیف است اظهار کرد: مبنای استکبار ستیزی مقاومت و ایستادگی تحت حمایت رهبری شایسته است.

فرمانده سپا انصالرضا استان بیان کرد: جنگ فرهنگی و رسانه‌ای و سکولاریسم کردن جامعه اسلامی، فشار اقتصادی و انقلاب‌های رنگی و ساماندهی گروهک‌های جنایت‌کار برنامه طولانی‌مدت استکبار و از دسیسه‌های آمریکا است.

او با بیان اینکه سپاه امنیت را نه‌ تنها برای ایران بلکه برای منطقه فراهم کرده‌است گفت: آثار افول و سقوط استکبار جهانی را شاهد هستیم.

همچنین در پایان اجتماع مردمی یوم الله ۱۳ آبان قطعنامه ۸ بندی بر محور استکبار ستیزی قرائت شد.

تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب، لزوم حفظ وحدت، لغو تحریم‌های ظالمانه، حمایت همه جانبه از آرمان قدس و محور مقاومت، مقابله با جنگ اقتصادی، ساختن ایران قوی و تأسی از مکتب شهید سلیمانی از مهم‌ترین محور‌های این قطعنامه بود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.