مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال سبب ارتقای سواد رسانه‌ای جوانان می‌شود

وحید پورمردان گفت: برپایی رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال به همت سپاه سلمان و سازمان فضای مجازی بسیج در عصر فضای مجازی می‌تواند به بالابردن و ارتقای سطح سواد رسانه‌ای جوانان علاقه‌مند و مستعد کمک کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،وحید پورمردان، مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در بازدید از روند برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بیان کرد: برپایی رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال به همت سپاه سلمان و سازمان فضای مجازی بسیج در عصر فضای مجازی می‌تواند به بالابردن و ارتقای سطح سواد رسانه‌ای جوانان علاقه‌مند و مستعد کمک کند.

وی افزود: در بازدید از غرفه‌ها مشاهده کردم که با ظرافت خوبی تیم‌ها خط دهی شده اند و جای خوشحالی دارد هم پتانسیل و ظرفیت‌های استان مورد توجه قرار گرفته اند و هم به ارزش‌های نظام که در این برهه زمانی مورد تاکید مقام معظم رهبری است در این رویداد توجه شده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: جوان‌های بسیار مستعدی در استان داریم که با اندکی توجه و استمرار چنین رویداد‌هایی می‌توانند در عرصه ملی نقش آفرین باشند.

به گفته وی، با برگزاری چنین رویداد‌هایی می‌توان به خوبی در حوزه محیط زیست ارتباط برقرار کرد، تولیداتی را در این برنامه در حوزه گردشگری مشاهده کردم که خرسندم به این وجه استان هم توجه شده است.

پورمردان افزود: توجه به نقش آفرینی استان پهناور سیستان و بلوچستان با توجه به تنوعی که در حوزه‌های زیست طبیعی، گیاهی و جانوری و عرصه‌های طبیعی دارد و نقش آفرینی آن در کشور جای تقدیر دارد.

وی گفت: بسیج در همه اقشار طرفداران بسیاری دارد و از این منظر می‌شود در محیط زیست از این جامع وسیع کمک گرفت تا در کنار محیط بانان ما باشند تا از آسیب‌هایی که به محیط زیست وارد می‌شود جبران و پیشگیری کنیم.

این مقام مسئول ابراز امیداواری کرد: استمرار این رویداد‌ها بتواند این پتانسیل و این قابلیت و وجه اشتراک را بین بسیج و محیط زیست برقرار کند از طرفی بحث گردشگری و طبیعت استان مطرح است که بابت توجه به این موضوع‌ها از برگزار کنندگان این رویداد بسیار سپاسگزار هستم و امیداوریم با تداوم چنین رویداد‌هایی به تمام ظرفیت‌های استان توجه شود.

وی ادامه داد: دوره دومی هست که این رویداد را از نزدیک می‌بینم که استقبال نسبت به سال قبل بیشتر شده است، دستگاه‌های متولی که در آموزش نقش مهمی دارند با باور داشتن به استعداد این نوجوان‌ها و جوانان می‌توانند از آن‌ها حمایت کنند.

پورمردان گفت: در حوزه محیط زیست به تمام مجموعه قول می‌دهم هر کسی در هر کجای استان بتواند گامی را در معرفی پتانسیل‌های آن از لحاظ محیط زیستی بردارد، با توجه به آسیب‌هایی که به واسطه شکار غیر مجاز، اسلحه‌های غیرمجاز، تخریب پوشش گیاهی و آسیب رساندن از طریق زباله و نخاله به طبیعت رخ می‌دهد.

وی افزود: در ادراه کل حفاظت محیط زیست استان در خدمت این افراد مستعد هستیم و آمادگی داریم حتی بعد از رویداد هم در خدمت نوجوانان و جوانان منطقه خودمان باشیم و نگاه بومی به استان داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار