مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی با حضور انور رئیسی بخشدار ساربوک، شهردار، معتمدین، علماء و اقشار مختلف مردم در مدرسه شبانه روزی رسول اکرم (ص) شهر ساربوک برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، انور رئیسی بخشدار ساربوک با تبریک یوم الله ۱۳ آبان   این روز ملی و ماندگار گفت: ۱۳ آبان و روز دانش آموز تداعی کننده مقاومت و اقتدار دانش آموزان و ملت سرافراز ایران در مقابل زور گویی‌های آمریکا و کشور‌های استکباری جهان است.

او گفت: گرامیداشت این ایام نقطه عطفی در تاریخ استکبار ستیزی ملت ایران و یادآور ایستادگی در برابر قدرت‌های سلطه گر و صیانت از آرمان‌های درخشان انقلاب اسلامی است و به نام روز دانش آموز افتخاری است که جامعه آموزش کشور باید در پاسداشت آن نهایت هوشیاری و بصیرت را داشته باشد.

بخشدار ساربوک افزود: قرائت قطعنامه و فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل توسط دانش آموزان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

وی اظهار داشت: پایان بخش این جشن انقلابی با آتش کشیدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل توسط دانش آموزان پیرو امام و رهبری انجام پذیرفت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار