سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره بازی با کراپ الوند در هفته هشتم لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون بعد از تساوی این تیم برابر کراپ الوند قزوین در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: ما برای گرفتن ۳ امتیاز وارد زمین شدیم. منتهی تیم فوتسال کراپ الوند از بازیکنان و کادر فنی بسیار قدرتمندی برخوردار است و چون ما هم با فقر بازیکن مواجه هستیم فکر می کنم نتیجه ارزشمندی را برابر این تیم کسب کردیم. در هر صورت به بازیکنانم تبریک می گویم که با تمام وجودشان بازی کردند. ما می توانستیم خیلی زود گل برتری را به ثمر برسانیم، اما با بد اقبالی توپمان به گل تبدیل نشد. به هر حال خدا را شاکرم که دست خالی به تبریز بر نمی گردیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره بازی آینده این تیم برابر گیتی پسند اصفهان نیز گفت: همه بازی ها برای ما سخت خواهد بود و دیدار با گیتی پسند هم ۳ امتیاز دارد. تیم ما با تمام وجود به مصاف گیتی پسند خواهد رفت و امیدوارم بتوانیم امتیاز کامل آن دیدار را به دست آوریم.

تیم فوتسال مس سونگون در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر امشب مهمان تیم کراپ الوند قزوین بود و در پایان برابر حریف خود با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ متوقف شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار