کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر دیروز، ساکنان ۱۴ شهرستان خراسان رضوی شاهد بارش باران بودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیدا فاروقی کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین بارش باران در سرخس به میزان هفت میلیمتر ثبت شده است و پس از آن شهرستان‌های تربت حیدریه و مشهد به ترتیب با چهار و سه میلیمتر بارندگی، بیشترین بارش را داشته اند.

او افزود: در این مدت همچنین بارش باران در شهرستان‌های چناران، سبزوار، نیشابور، کاشمر، تربت جام، درگز، فریمان، بردسکن، تایباد، کلات و قوچان نیز گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بارش باران در خراسان رضوی امروز متوقف شده است، اما از عصر شنبه تا دوشنبه هفته آینده بارش‌های پراکنده بیشتر در جنوب شرقی استان پیش بینی شده است.

فاروقی بیان کرد: ماندگاری هوای سرد تا روز‌های ابتدایی هفته آینده در خراسان رضوی ادامه دارد و از روز دوشنبه آینده روند افزایش دما در استان آغاز می‌شود.

او تصریح کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۱ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به دیروز چهار درجه کاهش دارد همچنین کمینه دمای هوای دیشب مشهد نیز ۲ درجه بود که جمعه شب به ۲ درجه زیر صفر می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: شهرستان درگز با کمینه دمای صفر درجه و مه ولات با بیشینه دمای ۲۶ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

فاروقی اظهار کرد: برای امروز جمعه و فردا به ویژه در مناطق بادخیز خراسان رضوی وزش باد شدید پیش بینی شده و بیشترین شدت وزش باد در این مدت در شهرستان بردسکن با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت بوده است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار