زمین‌های کشاورزی غلامعلی و گوریه که از سال ۸۵ قرار بود ۲ ساله به بهره برداری برسد با گذشت ۱۵ سال همچنان نیمه تمام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل دلفی یکی از کشاورزان شوشتری با اشاره به زمین‌های کشاورزی غلامعلی و گوریه گفت: هزینه‌های سنگینی بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال تاکنون صرف پروژه بهره برداری از زمین‌های کشاورزی شده و کشاورزان همچنان چشم انتظار بهره برداری از این پروژه هستند.

او افزود: با تکمیل این پروژه و آبیاری تحت فشار، اراضی شعیبیه به یک قطب کشاورزی تبدیل و برای بیش از ۲ هزار نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

عدنان دلفی یکی دیگر از کشاورزان منطقه گوریه نیز با گلایه مندی از تاخیر اجرای این طرح گفت: ۹۰ درصد این پروژه اجرا شده، اما به دلیل بی توجهی مسئولان نیمه تمام مانده و برخی از زیرساخت‌های آن در حال تخریب است.

حسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه آبرسانی به اراضی کشاورزی روستای غلامعلی به گوریه مصوب شده و انتظار می‌رود این طرح تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

او افزود: نشست‌های مختلفی اخیرا در معاونت عمرانی استانداری خوزستان برای تکمیل این پروژه برگزار و این میزان اعتبار برای تکمیل شبکه برق و ایستگاه پمپاژ این پروژه مصوب شد و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی قرار است به جهاد کشاورزی و ۳۰۰ میلیارد ریال هم از طریق جهاد نصر خوزستان برای اجرای این طرح تامین شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.