رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : با تلاش ماموران پلیس، ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع گُل در شهرستان‌های کنگاور، هرسین و اسلام آبادغرب کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سمین فلاحی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی کنگاور پس از اطلاع از ورود ۲ محموله مواد مخدر به داخل شهرستان موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او گفت : ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی در ایستگاه بازرسی شهید زنگنه ۲ دستگاه خودرو را متوقف و هفت کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر گُل کشف کردند.

 فلاحی از دستگیری چهار توزیع کننده مواد مخدر و معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی خبر داد.

کشف هفت کیلوگرم ماده مخدر گُل در هرسین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص کشفیات شهرستان هرسین گفت: ماموران کلانتری ۱۱ و یگان امداد این شهرستان در راستای پاکسازی مناطق آلوده اقدام به اجرای طرحی مشترک کردند.

او افزود: در این راستا و با تلاش‌های صورت گرفته هفت کیلوگرم ماده مخدر گُل کشف و جمع آوری شد.

 فلاحی از دستگیری ۲ نفر در این خصوص و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کشف بیش از ۶ کیلوگرم گُل در اسلام آبادغرب

این مقام انتظامی از کشف ۶ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر گُل در اسلام آبادغرب و در راستای اجرای طرح پاکسازی و از نقاط مختلف شهرستان خبر داد.

او افزود: علاوه بر کشف این مقدار مواد مخدر، پنج خُرده فروش و ۲ معتاد متجاهر نیز دستگیر و جمع آوری و پس از تشکیل پرونده روانه محاکم قضائی و کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

 فلاحی پلمب ۲ واحد مسکونی محل توزیع و مصرف مواد مخدر و توقیف یک دستگاه خودرو را از دیگر اقدامات صورت گرفته در اسلام آبادغرب برشمرد.

او گفت: کشفیات مواد مخدر در هفت ماهه امسال نسبت به مد ت مشابه پارسال ۲۷ درصد رشد داشته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.