نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اگر در مقابل فشار‌های دشمن تسلیم نشویم پیروزی نهایی برای ما خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه قزوین گریزی به هفته استکبار جهانی زد و گفت: اگر صبور باشیم حیله و نیرنگ دشمن هیچ صدمه‌ای به ما نمی‌رساند، چرا که خدا با ماست.

امام جمعه قزوین با قدردانی از برنامه ریزی خوب مراسم یوم اله ۱۳ آبان در استان گفت: در این روز برنامه‌های خوبی در استان اجرا شد و مردم همیشه در صحنه استان بار دیگر علیه استکبار به پا خواستند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به روز فرهنگ عمومی هم گفت: هر کجا زندگی نگاه کنیم فرهنگ ما هست و باید حال فرهنگ ایمان و تقوا را تقویت کرد.

امام جمعه قزوین گریزی به برنامه‌های ازدواج و کاهش جمعیت زد و گفت: وزارت ارشاد باید علت ایجاد فرهنگ‌های مختلف را تحلیل کند و در این راه از اموزه‌های دینی بهره بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: در مجلس شورای اسلامی طرح حمایت از افزایش جمعیت و حمایت از جوانان به تصویب رسیده و در این راه مسئولان باید قدم‌های جدی تری بردارند.

امام جمعه قزوین با اشاره به سالروز شهادت سردار شهید حسن تهرانی مقدم گفت: وجود چنین رشیدانی در جامعه است که قدرت و اقتدارمان را به رخ جهانیان می کشیم و این اقتدار با توانمندی‌های نظامی هر روز بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.